旅のご注文の流れ

1.ご依頼: 旅先、時期、人数、したいこと、泊まりたい宿など、ご希望をお知らせください。大まかなイメージでも結構です。
2.旅程案とお見積り: お客様とのやり取りで詳細を調整していきます。主にメールでのやり取りですので、日中お忙しい方や海外にお住まいの方でも大丈夫です。
3.旅程確定: 旅程のご確認後、お申込金をお支払い頂き、手配を開始します。
4.手配完了: 残金のお支払いを頂き、ご出発前に最終ご日程表をお送りします。
5.ご出発 Bon voyage!

How to order your travel

1.Contact us: Please tell us what you have in mind: destination, members, occasion, experiences, accommodations, or any wish you may have.
2. Itinerary and quote: We will fine-tune it until you are confident it is the plan you want. Our communication will basically be by e-mail and time difference won't be a problem.
3. Booking: Once itinerary is final, we will ask for deposit payment and proceed with bookings.
4.Arrangements complete: We will ask for balance payment. The final itinerary will be sent before departure.
5.Bon voyage!

 

旅行手配・旅行相談のご料金、メンバーシップについてはこちら